fredag 6 november 2009

Då var det dags igen.....

Nä nu är det återigen 6 november.....åh jag tycker detta datum kommer till mig allt oftare...suck....men vad gör man? Inget att göra åt, det är bara att hänga med....
efter morgonpromenden gick jag förbi bageriet och köpte mig ett gott bröd. Denna morgon slängde jag knäckebröden åt sidan. Åh det var så gott! Men tyvärr så jag nästan satte i mig hela limpan....hmmm, dendär limpan har därför förföljt mig hela dagen! Det är trots allt min dag idag och snart ska jag bli bjuden på en bit mat hemma hos en kompis. Ska bli spännande vad det kan bli för gott! Egentligen borde jag ju bjudit, kom jag på nu....nåja, det är snart den 6:e november igen som sagt =)

Vila från styrkan idag men imorgon ser jag fram emot ett Biceps-pass som jag hoppas få tid till under morgondagens inspirationsdag på gymmet. En dag för instruktörer att få testa på olika pass, närvara vid olika föreläsningar och så är det en fest på kvällen. Ska bli intressant då min förmiddag börjas med föreläsning av Fredrik Wettergren om Avancerad styrketräning.
Ha en underbar kväll alla!
(nä, blev inget arlanda, sturup, landvetter eller kastrup....men plötsligt händer det....ge upp är inte min melodi "ler)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar