fredag 13 november 2009

Fantastiskt fredagsmorgon

trots allt efter min "förflyttning".Härlig morgonrunda med frisk stilla luft med temperatur kring nollan och solen som strålade på mig. Ville verkligen inte gå in.....så jag har ett leende trots allt även jag jag gärna redan nu planerar för en ny Stockholmsvisit men först blir det Kalmar till helgen och Kristianstad över dagen nästa vecka och Göteborg och Fitnessfestivalen i Deceber.
Efter dessa fyra dagar ekade det lite i mitt kylskåp så min frukost imorse bestod av Danskt Rågbröd som jag planerat fint köpt med mig =) och gjorde mig en tonfiskmackor. Kesella har jag alltid hemma så i med en klick av det och blanda runt för att få en mer fast konsistens annars blir det lätt att den trillar av, hehe. En paprika skiva på toppen och på botten riktigt mogen avokado. Mognat riktigt krämigt och fint!
Affären står på schemat idag med andra ord och uppackning för jag var så trött när jag kom hem så sent igår att jag bara plockade upp det mest intressanta=)
Solen lockar också så här har jag ju inte tid och sitta. CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar