fredag 20 november 2009

Kristianstad

Denna dag har jag tillbringat i Kristianstad och gjort en plåtning i en studio. Per Hartvig var fotograf som också plåtat mig tidigare, knappt ett år sedan i gymmet - se min hantelcurl till höger. Nu la vi vikter och muskler lite åt sidan och körde lite roliga pooser med annorlunda klädsel. Det har varit en mycket rolig dag men det är också jobbigt men det ska vara, annars är det ingen utmaning. Jag har sovit ganska risigt inatt och tanken på att jag Måste nu somna för att inte få påsar under ögonen som hänger till knäna vet ju alla hur mycket lättare det är att somna när just Måste på att sova kommer till tanken. Gick inget vidare.....tyckte också jag såg lite tunn och "slät" ut imorse och inget tryck så jag vet inte om jag lyckades riktigt denna gång på att tömma och torka mig. En trist huvudvärk infann sig också som inte gjorts tidigare. (oj vilket klagande hehe, men jag måste skriva ner för att minnas mina gånger för vidare analyser) Men väl nere i studion tyckte jag faktiskt det hade artat sig ganska bra och för att vara vintertid kändes det som jag var ganska slim (för att vara mig). Det har varit en skojig dag och vi kommer nog bli glada båda två och ska nog kunna hitta några ess iallafall av dagens tagning.
Till helgen har jag planerat att baka bröd med Gojibär - ett intressant recept jag hittade i en sporttidning som jag ska testa och så känner jag att en halv sats med Lussekatter skulle sitta fint. Det är de stora projekten för helgen och jag hoppas jag hinner med detta. Beroende på ur sliten/alert jag är i kroppen beror om jag vilar eller inte. Sliter ganska bra på kroppen när jag utsätter den för detta så jag får känna mig för hur dagsformen känner sig.
Kram till er alla!

6 kommentarer:

  1. Har tänkt så på dig idag o bad Dennis skicka ett lycka till mess, vet dock inte om han glömde det el vad...=/.
    Ska bli skoj o få se dina nya bilder, dom blev säkert superbra!!!

    Kramen
    Millan

    SvaraRadera
  2. Millan: Det var minsan inget kan prioriterade, ska jag nog ge honom en "uppercut" "ler
    Tack för din tanke vännen!

    SvaraRadera
  3. förlåt,det hade jag glömt juh.men vill juh se dina bilder denna ggn:))

    SvaraRadera
  4. Bamse: Nu blev du skraj va?! haha
    du är ju alltid välkommen hem till mig, barfota och kosa med min matta "haha

    SvaraRadera
  5. Hej,
    Nyfiken på brödet med gojibären, kan man få en utvärdering? :)
    //Karin

    SvaraRadera
  6. Karin: Självklart ska du få det! Planen är att baka det under morgondagen. Ingredienserna inhandlade. =)

    SvaraRadera