tisdag 17 november 2009

Några dagars träning!

De sista 10 dagarna har gått super med både kost och träning. Sen jag blivit av med min ryggvärk sedan jag sträckte mig vid "passen" går allt verkligen bra. Den sista veckan har jag loosat ytterliggare ett kilo. På två veckor -1,5 kg - so far så good. Svårt att veta vilket som är fett och vätska. Tajmingen med träning och kostintag flyter perfekt med antal timmar emellan.
Söndagens träning: Rygg med en kompis här i Kalmar. Grymt pass!
Måndags träning: Bröst och 39 min kvällsjogg i duggregn - lovley!
Utöver denna träning har jag typ gått överallt, vart jag än ska. Räknar dock inte det som träning utan bara som en "extra bonus". Jag älskar vädret som är nu sådärför går jag mer än gärna vart jag än är på språng emot.
Ikväll styr jag bilen mot Karlskrona igen för mina förberedelser inför Kristianstad på fredag. Liten check vad jag ska ta med för rolig outfit.
I övrigt tycker jag folk går om kring offentligt och bara hostar, typ rakt på en, där man går omkring. Oförskämt tycker jag och då tänker jag inte på influensatider utan att den åsikten har jag alltid och tycker det är vanligt folkvett att hålla för när man hostar och nyser. För att stärka mitt imunförsvar så äter jag två apelsiner om dagen och jättemycket gojibär. Idag kommer bli en riktig vattendag. Ska få i mig 4-5liter idag så det är lika bra att börja för att hinna få i mig detta. Ett benpass på gymmet med lättare vikter står på agendan innan tillbaka färden.

2 kommentarer:

  1. åhh vad jag e nyfiken på o se dej nu när du gått ner..
    Tror jag får anlita dej så jag blir fast i kroppen ngn gång...EL NÅTT *haha*, mindre fast då..;).
    Kanske har du lite tid till mej över under december el när man börjat plugga..

    Hoppas vi cs snart

    kram kram
    Millan

    SvaraRadera
  2. Millan: hehe, fast det lilla är inget som syns utan bara "känns" liksom =*)

    SvaraRadera