onsdag 4 november 2009

Första snön har fallit här i söder

Åh jag har kört ett rygg-pass idag! Så glädjande, så roligt, så effektivt, så givande, jag skiner! Jag körde ihop med min bästa polare och passen vi kör är alltid av bästa kvalitet och vi har så roligt. Vid lunch intog vi x antal Raggmunkar tillsammans då vi har det som tradition att käka detta ihop. Jag skriver x för jag vill inte avslöja hur mycket jag verkligen kan vräka i mig "ler.Ryggpasset kändes som sagt skitbra och vi fokuserade på chins och övningar i "duschen" som jag lagt in en bild på för någon vecka sedan och de är samtliga bra övningar när man har en känslig nedre del av ryggen. Kände inga begränsningar alls. Kände mig som en riktig Donna idag faktiskt =)
Efter mitt pass hade jag en engelsk instruktion, två kineser, som pluggar här och bara varit i Sverige i 2 månader. Det var skitskoj! Trots att jag hade lite problem att förklara "vidd och tjocklek" på ett bra sett men det är bara att hjälpas åt och skratta och le och få en bra stämmning löser sig det mesta! Det viktigaste är att aldrig vara rädd. Alltid våga prata, fråga och kommer man inte på ordet man söker får man skämta till det istället. Jag har inga erfarenheter av Kineser förutom kinarestauranger med vilket trevligt och glatt folk de är. Iallafall dessa grabbar.

3 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag då m.a.o =)

    kram
    Millan

    SvaraRadera
  2. nio st blev det juh.jag räknade dom*asg.hälften mot det jag tog:)

    SvaraRadera
  3. Millan: hoppas din varit lika bra! kram
    Bamse: Tur du inte kunde räkna längre än 9 då =D "rådnar

    SvaraRadera