torsdag 5 november 2009

Jag märker jag är i fas!

Det går inte att påverka naturens viljor utan det är bara att gilla läget med regn. Det finns så mycket annat att lägga tankar och tid på en att muttra över detta.Personligen tycker jag faktiskt om hösten och dess "rusk". När vinden piskar i mitt ansikte tänker jag att kommer bli mysigt när jag väl kommer in och funderar på om jag då ska dricka kaffe eller te? "ler Jag känner mig också frisk när jag fått mig en rejäl omgång. Jag har dock min bästa mössa som värmer grymt gott och det är min bästa investering för hösten. Se gårdagens bild. Imorse blev en blöt runda. Jag väntade dock med att traska tills regnet lättat men när jag kom knappt halvvägs ville återigen nederbörd komma, med besked! Men som sagt inget att hänga upp sig på. Då får man vara tacksam att det iallafall inte blåser och det även är charmigt med blöta strumpor och att luften är så härligt frisk! Bra syreupptagning för kroppen!
När jag sprang min skogsrunda på 45 minuter visade sig faktiskt solen emellanåt men nu är det riktigt grått ute igen. Känner mig härligt trött nu och ska ladda batterierna till kvällens Tricepspass. Jag ligger faktiskt i fas med min konditionsträning trots ryggincidenten. Tre pass i veckan är min plan och jag har avverkat två av dessa så på söndag har jag tänk mig avverka det sista för denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar