söndag 8 november 2009

Nytt på marknaden

Det var synd jag inte var i Stockholm redan nu för då hade jag gått på Stockholmsmässan. Imorse visade TV4 repotage därifrån och det hade varit mycket intressant att vara där. Nya träningsmetoder och andra kommande nyheter. En rolig sak jag föll var en Freestyler som är ifrån Slovenien. En bräda som man står på och kan utföra massa övningar på. Man spänner fast fötterna på plattan och så håller man i hantagen så utför man massa övningar. Gå gärna in på Youtube och sök på Freestyler Piltes så finns det lite roliga videoklipp att kolla på. Enligt Blossom Tainton så kommer detta roliga kosta ungefär 2000kr.

3 kommentarer:

  1. äh,ännu en fluga som inte kommer användas.folk kommer köpa o sen lägga den under sänger för att sen glömma bort den..

    SvaraRadera
  2. Har inte Wii redan ett liknande sådant här koncept ute o köpa?
    Så kan du ju få dig ett TV-spel på köpet oxå menar jag.. ;-)

    SvaraRadera
  3. Anonym: Men det beror ju inte på produkten utan på den som köper den! det hade varit kul om gymmen köpt in så man använder freestyler på passen, likt spinning typ.

    Tobbe: Köp du så kommer jag o testar! =)
    Tack för liften till flyget idag.

    SvaraRadera