lördag 14 november 2009

Min dag idag...igen!

Efter packat om mina väskor körde jag i förmiddags upp mot Kalmar efter en skön joggingtur i det fuktiga vädret. Med familjen skulle jag fira min födelsedag vilket inte blev förräns nu när jag åkte till Stockholm direkt och PINK konserten var ju min egna present till mig själv "ler.
Ljudet var väl lika högt i bilen som i Globen med Pink - resan gick ganska fort faktiskt...åh det var så bra, ju mer jag tänker på det ju mer vill jag uppleva det igen. Det var ju min dag idag så jag spelade skivan här hemma för hela famlijen!

Jag blev "rosad" på min födelsedag och idag hämtade jag ut den fina rosen hos Interflora och den står stolt och fint på bordet. Sån himla bra grej alltså! Man får alltså ett SMS till sig att man blivit "rosad", går in på bifogad länk och får läsa hälsningen av den som vill ge dig en blomma, därefter går du in till en InterFlora-butik och visar upp ditt SMS så får du blomman. Sådana SMS vill jag ju få fler av "ler!
Jag fick njuta av en tre rättersmeny med hela familjen! Ingen gymsträning idag utan det var jogging i förmiddags och en mindre promenad efter menyn. Jag blir alltid lite rastlös efter att bara suttit i flera timmar så jag behövde mig en nypa luft.
Jag hade en rolig kalender som väntade på mig när jag kom hit också, hehe, nämligen en som jag gjort på mig själv för 2010!

4 kommentarer:

  1. Låter som en härlig helg..
    Almanackan ser intressant ut, ta med den till gymmet en dag så jag får se den, kanske redan på fredag kanske =). Dennis vill oxå göra med oss så vi får väl se..*ler*

    hoppas vi cs snart
    kram
    Millan

    SvaraRadera
  2. Millan: På lördag kan vi ses! fredag åker jag till kristianstad för en lien fototagning.
    kram!

    SvaraRadera
  3. Tittar man på kalendern så ser ju 2010 ut o kunna bli ett bra år för dig! hehe ;-)
    Coolt o snyggt!

    SvaraRadera