måndag 9 november 2009

Njuter på hotellet

Nu ligger jag på hotellrummet på söder i Stockholm och bara ler!
Känns så roligt att vara här igen! Jag ska göra det jag gillar bäst i mitt liv nämligen besöka gym, promenera/jogga i denna fantastiska huvudstad, fota lite höstbilder, äta gott, shoppa och kolla på PINK imorgon! Sämre tider har jag varit med om =) Jag lever i nuet och det tycker jag alla ska göra! Gör det du tycker om och det du tycker är roligt! Jag tror det är mycket därför jag alltid har en positiv inställning till alla förändringar som sker och att jag alltid är glad och har positiv energi att sprida till min omgivning är att jag gör precis vad som faller mig in. "Just do" helt enkelt.

Innan jag åkte körde jag ett axelpass och likabra att förvarna personalen att jag kommer vara borta nu några dagar så de slipper oroa sig över vad jag tagit vägen =)
Förnärvarande har jag lite Blogg-torka men några visa ord kan jag väl leverera till er och kom ihåg dessa när det känns tungt. Kör hårt alla!
"Så länge man inte ger upp har man inte förlorat!" - TRUE

2 kommentarer:

  1. Ha det nu riktigt bra, så kanske vi cs till helgen på gymmet så man får höra lite om Sthlms-bravaderna =)

    kramen
    Millan

    SvaraRadera
  2. Millan: Riktig show! Galet bra så klart. Kalmar imorgon men nästa helg kanske =D

    SvaraRadera