tisdag 3 november 2009

Pepparkaksdoften sprider sig....

i lägenheten, så ljuvligt! Jag håller nämligen på att göra pepparkaks-pannkakor!


Statusen på ryggen är väl sådär. Oförändrat mot igår. Kan inte springa något direkt utan igår cyklade jag 1,8mil istället och fick vila från styrkan då man behöver stabiliteten i ryggen och hela bålen. Idag tänkte jag gå ner och känna mig lite för hur det känns på löpbandet annars är plan B en höstpromenad och till kvällen har jag tänkt köra lite lätt styrketräning. Ska fundera ut några övningar jag kan köra som är skonsamma mot ryggen. Tex rotationsövningar.


Början av november blev inte som jag tänk mig direkt men istället för konditionsträningen har jag istället fått försöka tänka på mitt energi-intag och promenera. Känner ingen stress! Behåller ändå mitt lugn annars blir det lätt att man känner lite panik men nu känner jag bara att jag hinner! Jag kan iallafall utföra vissa mindre aktiviteter även att jag är begränsad. Time is on my side! Detta är dock saffranspannkakor och de avvaktar jag med att göra tills lite längre fram. =D


3 kommentarer:

  1. Men nu vill jag ju se lite läskande bilder på de nygräddade.. ;-) Synd att du inte kan lägga in lite nybakad pepparkaksdoft här...

    Går det segt m ryggen? Du får vä ge det sin lilla tid som behövs...

    SvaraRadera
  2. Hmmm måste bara få fråga... Hur kan ditt senaste inlägg vara upplagt kl 20:22 i dag när klockan är strax efter kl 17? De grå jobbar för högtryck här ang detta problem? ;-)

    SvaraRadera
  3. T: Du blir så avundsjiuk då ;)
    Alla mina inlägg har 20.22.....vet ej varför...

    SvaraRadera