fredag 13 november 2009

Bicce!

Kvällens Biceps pass avverkat! Eller avverkat, det låter negativt, men det ska det inte vara! Gick superbra och det känns riktigt bra. Lite solbränna och fortsätta med konditionsträning kan detta bli riktigt bra igen. En av anledningarna till energin idag på gymmet var väl 1. sthlm-aggresiviten sitter i "ler", 2. bra laddning med både mat och choklad "ler".
Jag började med hantlar samtidigt på en bänk i liten lutning. Lutningen gör jättemycket och jag får bra kontakt när jag inte orkar fler cheatar jag och kör korta "halvor" liksom.
Z-stången med brett grepp, även här cheatar jag i slutet och kör halvor.
Tillbaka till hantlarna och båda samtidigt köra hammercurls.
Till cabel crossen med handtag med lite annorlunda vinkel.
Vidare i cabel crossen där jag håller i endast kulan - hammer fattning
Avslutning med "Bamsen" fast med en arm i taget då jag upplever jag får mer koncentration i att uföra den med en arm och försöker hålla mig i något med den andra handen.
Grymt pass =)
Imorgon kör jag bilen mot Kalmar och på söndag ska jag träna med en av grabbarna där. Ska bli riktigt skoj. Kommer vi ihåg kameran och får ett bra ljus är det inte omöjligt vi tar lite roliga gymbilder.
Kolla vilken liten läcker och välskött liten bil som stod på min gata idag när jag skulle till gymmet. Kunde inte låta bli att ta ett kort med mobilen.
Karlskrona by night

2 kommentarer:

  1. Tror det är en gammal Fiat 500...som kuriosa ;-)
    Har du äntligen fått bron m belysningen på print nu oxå! Tänk va lite färg o belysning kan göra skillnad på en tråkig grå skapelse...

    (Trodde du skulle visa en helsvart bild på Kkna by night hehe..)

    SvaraRadera
  2. Tobbe: Hehe nja helt svart tycker jag väl inte kkrona är..=/

    SvaraRadera