måndag 1 juni 2009

Förberedelse inför morgondagen

Jag vet jag är tjatig, men jag säger det igen....vilket sommarväder! Fick meddelande kring lunch av en kompis om jag skulle med och spela beach...vilken frustration. Jag ville ju också leka..men själv satt jag på min stol....tanken på beachvolly nötte mig hela tiden...så vid tre tog jag beslut om att flexa ut lite tidigare så var det bara hem och käka och ner och spela. Där hade jag mina grabbar! =D Jag har inte spelat på flera år så jag befann mig väl mest i sanden, man får inte vara rädd för att offra sig. Mina servar sitter bra, det var väl det jag lyckades med denna dag. Nä, överdriver väl lite, jag trodde faktiskt jag skulle var mycket sämre ändå men jag hade en bra playmate också ska tilläggas. Imorgon påbörjar jag min tömmning och ökar på vätskebalansen. Jag har nu stått och gjort sex lådor som jag ska äta på jobbet imorgon och på onsdag. Resterande intag har jag detaljerat skrivit på en lapp så jag vet vad jag ska fylla på med övrig tid. Jag inleder med två tuffa dagar med lågt kcal intag men avslutar med två dagar med högt intag och det ska blir så roligt, om jag lyckas så klart att se mer tajt ut.

4 kommentarer:

  1. Lycka till! Har du hittat något intressant tömningsschema ? :)

    mvh

    Richard

    SvaraRadera
  2. Richard: yes =D fått från min "guru"! plus att jag inte tänkt på att jag har ju jimmy som jag springer på emellanåt när jag är hemma, fast det är ganska skönt att prata annat än träning också...tack för lyckoönskningen!

    SvaraRadera
  3. Då kör vi samma koncept denna veckan! ;-)
    Startar lugnt, i morn ökar jag med Bossens första spelning på stadion, för att på fredag öka ytterligare ett steg med andra konserten och avslutar stenhår på lördag med Sverige - Danmark på Råsunda! =)

    Hur går ditt projekt? Hoppas du får ut det res du hoppas på!

    SvaraRadera
  4. Tobbe: ja så kan man ju också se det =D

    SvaraRadera