lördag 13 juni 2009

Snokat runt bland nyheterna

på bolaget har jag roat mig med idag. Jag dricker inte så ofta vin numera, iallafall inte på samma sätt som innan =) men jag tycker det är kul att gå runt och titta och läsa på etiketterna. det är alltid roligare att ha med sig en flaska vin när man ska bort än en trist blomma. Dessa tre är samliga nyheter och ligger i knappt 70kr-klassen. De röda är från Chile och Australien och det vita från USA. Jag har inte smakat dessa tidigare med till nästa helg ska jag nog ha korkat upp något!I förmiddags var jag på gymmet och körde ett ben pass med fokus på framsidan då jag inte är riktigt återhämtad från tidigare benpass för baksidan. Övningarna blir då lite begränsade då det är svårare att variera benträningen än övriga muskelgrupper. Funderade lite och då tänkte jag att jag kör ett ben i taget. Jag körde benpress i två olika fotplasseringar, en maskinövning som tar ganska mycket på rumpa också, och en sittande bencurl samtliga ett ben i taget. Ganska kul och man får sänka vikterna rejält faktiskt. Efter dessa övningar vad jag helt slut! Körde även ett set vader var för sig x 3 och ett set tillsammans x 3. Strax ska jag ner och köra ett bröstpass med en kompis. Ha nu en fin kväll alla!

2 kommentarer:

  1. Blommor är inte trista, de är fiiiina!! :)

    SvaraRadera
  2. Eva: Ja det var fel ordval av mig! men en flaska vin kan ge mer skratt än "vissen"het =) Ses till midsommar!!

    SvaraRadera