fredag 5 juni 2009

Mina bästa vänner!

Sötpotatis och dinkel har varit mina vänner idag! Jag älskar dessa kollisar så därför kändes det så skönt att veta att jag skulle få avnjuta detta under hela dagen. Tidigare dagar har jag ätit så pass lite och hur man klarar detta är inte så svårt egentligen. Förberedelse, så man vet vad gäller och planera sina dagar. De små portioner jag ätit har jag tänkt att jag är så glad att äntligen få äta och så tuggar jag maten riktigt väl så varar den lite längre än när jag normalt sett bara slänger i mig maten till vardags. Jag är ganska glupsk av mig =) Plus att jag vet att jag strax får äta igen. Varför utsätter jag mig då för detta bara för jag ska ta lite kort för eget bruk? Dels vill jag se om hur skillnaden är på mig mellan januari och nu, vilka bilder tycker jag bäst om? Jag tycker alltid det är kul att pröva på lite nya saker så varför inte?! Dessutom lär jag mig jättemycket om hur min kropp fungerar. Anledningen till att jag alltid är så pigg till varadags är att jag håller en bra kost där jag får i mig samtliga ämnen som kroppen behöver och att jag tränar. Jag känner mig full av energi och får dessutom ett starkt imunförsvar. Kosten är jätteviktig!
Imorgon har jag tänkt att prova vilka kläder jag ska ha med mig. Hade varit skönt att ha det avklarat redan ikväll men jag är...trött.....men jag har precis mumsat på dinkel, mosad banan och kanel, vilken kombination, helt lovley! Den ska jag fortsätta med framöver och blanda i lite kyckling och nötter också (efter bilderna är tagna alltså) =) hallelujah alla!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med fotograferandet idag!

    SvaraRadera
  2. Eva: Tack söta vän men det är inte förrän imorgon =D idag har jag fullständig panik bara....=/

    SvaraRadera