söndag 7 juni 2009

Vilken bra dag det blev!

Plåtningsdagen idag och när jag vaknade imorse tittade jag lite spänt på kroppen och hur jag kände mig. Det är ju idag jag ska ha tryck i kroppen, och hur hade det gått med min tömning/laddning till denna dag. Upp till bevis nu!
Efter en frukost bestående av riskakor, nutella och banan körde jag ner mot Ronneby. Tyvärr satte vädret stopp för utebilder som planerat men då får man se vilka andra möjligheter som finns istället.
Det har har varit en skitbra dag rent utsagt! Jag kände mig i riktigt bra form och fotografen Roger och jag kom riktigt bra överrens vilket är viktigt då detta var vårt första projekt ihop. En lättsam stämning gör att jag slappnar av och kan leverera det jag vill. Visst har man en helt annan utstrålning när man känner sig i form än när man är mer "off season" så det ska bli kul att jämföra dessa bilder med bilderna jag tog i januari. Vi tog lite olika bilder i olika kläder med olika poser och i kameran såg det riktigt bra ut! Hoppas det är lika bra när man tittar i datorn också...I slutet var jag ganska trött för jag får fortfarande inget dricka förrän det är över. Nästa plats att infinna sig på var http://www.ronsportsclub.se/ Jag är inte medlem där men vi fick ändå tillgång till gymmet och ta kort. Mycket vänligt utav ägarna att vi fick spendera tid där. Vilket härligt fräscht gym med härliga ytor och jag som inte varit på gymmet på fyra dagar fick så klart energi i hela kroppen igen. Blev jättebra bilder även här! Hit vill jag träna på "riktigt" någon gång.

Så jag åkte tillbaka till Karlskorna med flaggan i topp och leende på läpparna till skillnad mot gårdagens fotboll. Jag såg fram emot att äntligen få dricka då jag varit utan vätska i över ett dygt och få äta mig en riktig varm måltid!
Jag vill tacka följande personer extra:
"Linda" - Tack för upplägget, du är bästa och mycket är din förtjänst till vad jag åstadskommit för du har givit mig sån inspiration till all min träning!
Roger - Fotografen http://artdeluxe.se/, bra jobb idag, primo och hoppas bilderna är lika bra i större format!
Wellness, RonSportsclub, för er vänlighet och för att vi fick vara på gymmet och plåta. All lycka till med era framtida projekt och hoppas vi ses igen.
Vad underbara ni är!

7 kommentarer:

  1. Pantarholmens egna lilla Blogg-Queen! ;-)

    Gissa om det var med ett nöjt leende jag hävde mig i soffan efter 4 dagar i huvudstaden....

    SvaraRadera
  2. Tobbe: det smeknamnet går jag gärna under =D storstan tar hårt men ack så kul det är!

    SvaraRadera
  3. Tränar på ron lite då och då. Gillar det gymmet samt ombyte förnöjer. Så häng på nästa gång det är dags :) Hoppas få se lite hud på bloggen snart. Ha en bra dag

    /Richard

    SvaraRadera
  4. Richard: Ja, vad roligt! Jag hänger gärna på! Så klart det blir lite hud till kvällens inlägg, har nämligen fått några provbilder =) vi ses!

    SvaraRadera
  5. Åhh..Madde...provbilder, vad skoj*nyfiken så jag kan döööööö* =)
    Ska bli spännande...skymda på*klappar med händerna*

    //~M~

    SvaraRadera
  6. Jag försöker upprätthålla en viss standard..;), men faktiskt så kan jag va rolig..enl vissa ivf..=P, jag gör så gott jag kan!!

    Kram
    M

    SvaraRadera