tisdag 2 juni 2009

Formen på väg!

Det känns så himla bra och rolig förnärvarande! Jag har en bit kvar dock efter vad jag vill men får se vad som händer med kroppen under kommande två veckor. Gäller att tänka "Nice to have or Need to have" samt "Man måste begränsa sig om man vill uppnå sina mål".
Trots en stressig dag på jobbet och lite frustrerad då allt inte gick min väg, ni vet datastrul bland annat...kallar jag det...fast jag är fullt medveten om att det berodde på min egna klantighet så vid 17 bestämde jag mig för att gå hemåt och vidare mot gymmet. Hela kroppen behövdes få jobba lite.
Jag har säkert sprungit på toa 10 gånger idag, ökat på min vätskebalans och tränar och äter lite annorlunda denna vecka. På gymmet körde jag en övning på varje muskelgrupp bara och det är lite annorlunda men riktigt roligt ju. Varierande träning är så klart det bästa. Hoppas min morgondag blir lika enkel som denna dag. Lycka till allehoppa!

2 kommentarer: