söndag 14 juni 2009

Ny träningsmetod!

Efter dagens pass kände vi för att "spexa" till det =)
Ingen av oss orkade köra någon cardio efter passet eller vi valde en annorlunda form av cardio kan jag väl sammanfatta, helt oredigerat dessutom!!:

Innan mitt axelpass blev det cykel i 12 km och ska erkänna att jag blev ganska varm med tanke på att ventilationen fortfarande inte är justerad....varm var också ett förskönat ord. Jag var riktigt svettig! Mitt axelpass började jag med frontlyft åt sidan med viktskivor varvat med frontlyft framåt. Axelpress i maskin, stång bakom nacke och avslutade med c.c nedre trissan en arm i taget bakom ryggen. Mage på boll och plankan. Magövningarna gick skräp....men vi gick från gymmet skrattandes =)

3 kommentarer:

  1. hahahah,madde din stövel.hahaha.detta ska hon få igen:))

    SvaraRadera
  2. Mmmm..ser juh bra ut, så fick man se en skymt av mannen me=)
    Ha en ny underbar vecka, vi får hoppas på mer sol!!!

    Kram
    M

    SvaraRadera
  3. Bamse: haha, det kan jag tro! =))
    -M-: Perfekt med levande bilder är han inte är i närheten hos dig! =)

    madeleine andersson

    SvaraRadera