fredag 12 juni 2009

Hellre en regnig fredag...

...än en solig måndag, eller hur?!

Ganska skönt väder ändå måste jag säga för det är nästan helt vindstilla och jag tycker inte så mycket om när det blåser. Imorse regnade det under min joggingtur och jag hade hopp om att det skulle avta lite men såklart blev det ju tvärt om =) Men det var så himla behagligt ändå så det var faktiskt skönt att få bli regnig. Det är så gott att komma hem sen o avnjuta frukosten tillsammans med kaffe. Morgonens styrkepass blev rygg. Det är fel på ventilationen men då vi var få imorse påverkades jag inte fasligt mycket. På kvällen däremot gick jag och svettades....kan också bero på att jag sprang på löpbandet i 25 minuter först vilket inte alls var planerat men det var så skönt att springa så jag var fortsatte.... Jag trivs bättre med att springa lite innan styrkepasset än efter för jag gillar den varma känslan jag får i kroppen som håller i sig under hela styrkepasset. Efter jag stryrketränat är jag normalt sett så pass trött att jag bara vill avnjuta min proteindrink och gå hem och "chilla". Triceps körde jag ikväll. Ska fundera lite hur jag ska lägga upp min träning efter midsommar. Funderar på att periodisera vissa muskelgrupper några veckor. Lägga fokus på ben, triceps, axlar och bröst. "Jag har ju hela helgen på mig" att fundera över detta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar