lördag 6 juni 2009

Dagen innan och Sveriges dag!

Äntligen fram med nutella, banan och riskakor! =) Ärligt så är är det inte så jättegott, de första är goda men nu är jag glad att jag får äta choklad! =D
Jag och en kompis har varit på stan och strosat lite och det blev lite inköp till lägenheten. Dessutom var en kompis nere från Kalmar så vi fikade med dem, mycket trevligt! Synd att de valde Nationaldagen för det är väldigt begränsat med affärer som hade öppet...
Jag hade såklart förberett mig att jag skulle vara iväg längre än tre timmar så här avnjuter jag dinkel, kanel och mosat banan vid hamnen:
Finbesök av svanungar! Så mjuka och söta de verkade!


Nu har jag påbörjat äta riskakor och bättre ska det bli dock får jag inget mer dricka.

100 gram nutella som jag ska hushålla med under kvällen Riskakor med nutella och skivad banan! Sveriges färger i topp!!

6 kommentarer:

  1. Sveriges färger i botten snarare va? Botten av tabellen alltså :(

    SvaraRadera
  2. Eva: ja,jag det var så jag ville slita tröjan i stycken..:/

    SvaraRadera
  3. Åhhhh Nutella, jag älskar Nutella.
    Nu vill vi se lite bilder o höra hur det har gått idag Madde, e såååå nyfiken på hur allt gått!!!
    Typiskt vi inte hann träffas denna gången heller=(, men skam den som ger sig..=)
    Ha en underbart ny vecka, hoppas att du får äta o dricka lite mer denna v =)

    Kram
    ~M~

    SvaraRadera
  4. -M- Bilderna får jag nog inte förrän om dryga veckan. Ja hur svårt kan det vara att få till en tid som passar, hehe, nya tag nästa gång. Sköt om dig!! kram

    SvaraRadera
  5. Hehe tack Madde för att du trackar mig lite på din sida... alla har skrattat åt att allt var stängt när ni skulle ner och shoppa =) Men det var kul att ses! Kram

    SvaraRadera
  6. Anna: Hallå tjejen! hehe det var bara av mitt yttersta medlidande ;) du vet denna staden är inte som andra.....=/ supernajs att vi fick ses! kramar

    SvaraRadera