onsdag 17 juni 2009

Till min stora förvåning har jag varit pigg som en lärka hela dagen! Var ju på "sen" bio mitt i veckan igår och det tillhör ovanligheten just för att jag blir så trött. Riktigt sliten när klockan ringde strax före 5 så klart men väl uppe och mötet tillsammans med solen spreds sig lyckoruset inom mig. Varje morgon möter jag alltid svanarna och dess ungar så jag får verkligen följa deras utveckling! De börjar bli riktigt lurviga nu! I ett mitt inlägg för några veckor sedan är det en bild på ungarna och varje morgon jag tar stadsrundan kollar jag deras status lite extra =D Hur går det med simmingen, är ni snälla mot samtliga i familjen, får alla mat? Måste kännas skönt att ha en sån extra mamma som vakar över sig, hehe.
Imorse körde jag ett tricepspass och ikväll kände jag inte alls för att gymma. Tröttheten smög sig på lite sakta. Men så tänkte jag att jag går ner och kör ett "light-pass" och kör bröst för piggare blir jag ju inte hemma framför TV:n direkt. Vilket bröstpass det blev! Började med hantelpress plan bänk samt flyes. Bröstpress i maskin och två övningar i c.c och avslutade med en favorit i maskin. Magen skulle pressas idag också då det blev sånt flow i träningen var det bara att köra på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar