söndag 28 juni 2009

Vilken Aptitretare!

En "aptitretare" till helg har jag haft inför kommande semester, helt ljuvlig!

Träning och stranden i en riktigt bra kombination! Allt roligt hinner man med bara man planerar och går upp i tid. Lördag och söndag har vi varit ett gäng och solat i Färjestaden. Det har blivit tidiga gympass som triceps i lördags och axlar idag söndag. Innan styrkepassen påbörjagdes sprang jag på löpbandet i 30 min för att svettas ut lite. få igång lite förbränning. Löpbanden i Kalmar på Kraftverket Gym, är suveräna för det är TV i displayen så det har hänt flera gånger att jag fastnat i något matprogram som varit under min uppvärmning och så har jag velat se hela programet och så har jag råkat springa över halvmilen som "bonus". Känns så enkelt! Med en härlig känsla i kroppen efter min träning har vi kört över till Öland och haft det riktigt gott! En kylbag innehållande massa gott är givet så klart. Jag gjorde det enkelt för mig och gjorde mig tonfiskröror med med recept "tager vad jag haver", blir alltid en succé. Idag hade jag även ett gott grillat kycklingspett med mig som Maxi i Kalmar nu börjat sälja i sin grillavdelning, Hallelujah Moment! Vilken guldgruva! Gissa om jag fick ögonen på mig av mina kära vänner när jag tog fram detta delicata kycklingspett med sweet chili smak =) Jag har alltid varit ICA och Maxi-människa och som ni förstår gör de mig sällan besviken, hehe. Jag funderar nästan på att skicka grillavdelningen ett glädjemail med beröm så de fortsätter denna grillning. Påminner om 7elevens spett som finns i de större Stockholmsbutikerna. De är också väldigt bra butiker. Känns tryggt tycker jag speciellt när det år så djupt här och jag badade så flitigt idag

Om rastlösheten skulle infinna sig finns det även lekmöjligheter

Strandskorna prioriterada jag bort ifrån packningen denna hemvisit så det fick bli ett av mina underbara Adidas skor till playan och de tyckte om att vara på Ölandsmarken. De ser ut att må fint =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar