tisdag 23 juni 2009

Kämpar på!

Nu börjar jag känna stelheten komma smygandes i mina ben...!
Dagen har träningsmässigt varit ganska lik gårdagen. I övrigt också faktiskt, på gott och ont.
Min träning har bestått av promenad, löpning och ett axelpass. Innan styrketräningen satte jag mig på balkongen, just like yestarday och nickade lite tills det var dags att piggna till.
Övningar som "Fodors fjäril", axelpress, enarms frontlyft i c.c, enarmsrotation, stång mot hakan och stång bakom nacke. Oj, det blev visst fler än jag räknat med nu när jag tänker efter. Avslutade med mage på boll. Mage är så grymt tråkigt...=(
Imorgon är det onsdag och det betyder att snart är det helg igen och enligt prognosen ska den skina på oss även då! Det lutar därför åt en hemtur och till playan i Färjestaden på lördag!
Imorgon vilar jag från löpning så det blir fokus på två styrkepass istället.

4 kommentarer:

  1. den bilden va porr juh.mycket fin:)

    SvaraRadera
  2. Bamse: hehe, tackar ödmjukast! =D

    SvaraRadera
  3. Så det blir inte Bödas härliga sanddyner då i stället ;-)

    Vi lägger väl in om att vädret håller i sig så här resten av sommaren va?!?!

    SvaraRadera
  4. T: Inte när jag är hemma på snabbvisit men på semestern kommer jag så klart infinna mig där! =D

    SvaraRadera