måndag 22 juni 2009

Nöta Nöta Nöta

Endel tror kanske jag stavat fel men jag menar faktiskt nöta och ingetinga annat! =D
Lite sol ville jag ha på mig idag innan kvällens ben-pass så jag gick hem efter jobbet och satte mig på balkongen och kollade reklam och kopplade av. Jag var visst ganska trött för jag tappade huvudet flera gånger precis som man håller på att somna ni vet.
Dags att piggna till med andra ord och rejält också för ett ben i taget är det som gäöller några veckor framöver. En kompis kom fram till mig och frågade omtänktsamt om jag hade skadat mig. Jag körde på lätta vikter och ändå tog i som bara den. Jag smålog och förklarade att jag varierar träningen och det är grymt kul och grymt jobbigt. Gott! Tyvärr blir det annars att högerbenet tar övertaget för min del så det är perfekt att låta var ben för sig jobba lite. Körde lite vader också i passet för ovanlighetens skull. Jag får alltid beröm att jag har bra vader vilket är lite frustrerande när jag lägger ner så otroligt mycket jobb på övriga muskelgrupper och så är det vaderna som är bäst,,,hehe, ett tecken på att "vila bygger" kanske?
Här kommer en bild på min vad som jag tog i helgen.
Dagens övriga träning har varit löpning och promenad utomhus och cykel 11 km i gymmet innan mitt benpass. Hoppas allas träning går bra!

3 kommentarer:

  1. Stora vader ;)

    Kram/Panna

    SvaraRadera
  2. Panna: Tjena Panna, haha, ja det är så man känner igen mig ;)

    SvaraRadera
  3. Vi får jämföra o klämma lite ngn gång o se vem som har störst haha ;-)

    SvaraRadera