onsdag 29 april 2009

Eviga längtan!

Jag ser så fram emot att åke hem i helgen och mysa! Jag är så trött på allt jag äter förnärvarande så det ska bli så gott att få äta grillad mat nu fyra dagar och alla goda tillbehör!
Jag är trött på min frukost, mina mellanmål, lunchlådorna och när man kommer hem har man inga andra tankar än MAT! Jag äter absolut inte enformigt utan förändrar mina mål riktigt bra men ändå känner jag en viss tristess. =/Jag är inte ensam utan alla verkar vara inne i samma fas förnärvarande. Pratar man med träningskompisarna och andra på gymmet så går faktiskt samtliga runt och lättar sitt hjärta för varann och säger att jag är sugen på nötter, choklad, glass, chips, pizzor, smågodis och kakor och allt var det nu kan vara. Det lyser i allas ögon för man pratar med sådan inlevelse utan dess like =) Först tänkte jag om vi alla skulle träffas en lördag och ha ett jättestort "knytkalas", haha, men shit hur skulle det sluta??!!

Jag ska faktist ut en runda på lördag också och det var riktigt länge sedan jag krängde en flaska rött, så det kommer jag göra med ett gott leende i gott sällskap! Jag ser så fram emot alla trevligheter och jag har längtat så till denna helg!
Imorse körde jag ett axelpass och det kändes bra. Jag känner mig faktiskt mycket starkare nu trots minskad energin och ökad cardio. Där jag ligger efter och som jag slarvar med är magövningarna. Den dosen måste jag öka....
Sötpotatis-sallad med avokado, fetaost och spenat! Passar perfekt till grillad kyckling och fläskfilé
På det tredje fatet är en quinoasallad med roccola, oliver, permesan
och tomater tror jag, det var påskmaten så jag minns inte =)

4 kommentarer:

  1. Ha en riktigt bra helg med massor av god grillad mat, mycket nötter, o en god flaska rött, frossa ordentligt, sen får man ta tag i sitt liv när vardagen e tebax!!!

    ~M~

    SvaraRadera
  2. nu bidde man juh hungrig o sugen,;)ska nog inte komma in här mer.inte bra för deffen....hihi

    SvaraRadera
  3. Så härligt att du kommer hem på lördag bruden! Kul, kul ska vi ha!! Längtar med! :)

    SvaraRadera
  4. ~M~: Tack det samma! Mycket gott ska det bli även för dig hoppas jag! =D

    Bamse: hehe, men bamse vännen, hur deffar du? det är ju bilder på bra mat..inte bilder på ja du vet vad....vågar ju nämna ordet =)

    Eva: Åh vi ska ha det så skoj, Harrys lever farligt, som alltid när vi är ute =D

    SvaraRadera