tisdag 7 april 2009

Halv åtta hos madame andersson

Vilken underbar dag det varit idag! Min började med att följa med solen upp och himlen var helt rosa, vattnet låg helt spegelblankt och fåglarna kvittrade. Visst låter det vackert? Så imorgon tycker jag att just Du ska ställa klockan en timme tidigare än du brukar gå upp och känna denna underbara känsla. Jag lovar du kommer tacka mig och du kommer vilja ha denna start varje morgon därefter. Testa!
Efter ett gott rygg/baksida axelpass - Min favorit - var det hem och laga mat. Precis lagom till halv åtta, så vad serverades ikväll på min tallrik?
Här ligger en härlig tonfiskfilé, broccoli och spenat/fetaost röra - hemtagen från Sthlm =)
(röran alltså) En likdan låda till lunch imorgon!
Gårdagens veg.spett var också hemplockade ifrån Sthlm =) Jag saknar verkligen Sthlms delikatessdiskar. Imorgon är det fest för då får jag höja mitt intag med 200 kcal!
En fin solnedgång från mitt fönster fick jag också nöjet att vara med om.


4 kommentarer:

  1. Halv åtta sa du?!? Jag kommer!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Orkar inte ställa klockan en timme tidigare, då är jag ute och går vid fem, ha ha! :)
    Halv åtta hos mig, vilket program! dock gillar jag inte Anna, jävla besserwisser. Gillar inte såna personer som ska säga allt dem kan, bara för att verka smart. Allt den idioten säger vet ju alla andra, men varför ska folk glänsa? Bläää. Hon är mitt största huvudbry nu haha. Hur ska jag orka med henne två program till? :)

    /Richard

    SvaraRadera
  3. T: haha, det var ju fyndigt ;)
    Richard: En pik förstår jag, haha, det får bli så när man har ett jobb att sköta också som dessutom är stillasittande =) Om 5min ska vi bänka oss framför TV igen!

    SvaraRadera
  4. That´s me!! ;-)

    SvaraRadera