tisdag 21 april 2009

Kände mig som "American pie"

men jag menar inte filmen, hehe, utan Madonnas musikvideo. Jag har nämligen grymt låga jeans upptänkte jag när jag gick till jobbet imorse. Tack och lova att jag gick och inte cyklade, asgarv, nä då hade jag aldrig cyklat. Finns det något värre när "delningen" syns?? Jag kommer få stå och jobba hela dagen eller så får jag gå hem på lunchen och byta byxor. Ja värre än så så det ju faktiskt inte. De är nyinvesterade som jag köpte i påskas hemma i Kalmar på New Yoker. De är så snygga eller hur??! "ler
Jag förstökte dra så mycket jag kunde i smyg, och "hoppa" upp dem lite inne på toan och i korridoren när ingen syntes till och det blev faktiskt bättre. Självklart valde jag mina stolsplaceringar denna dag med omsorg vid fika och lunch så jag kände mig trygg. Visst jag älskar att få andra att skratta men jag kände att jag ville inte få alla att skratta åt mig genom att visa min delning så därför hade jag även med mig en tröja som extra backup. Det kändes mycket bättre sen så jag slapp gå hem och byta byxor! Jag kanske bara hade vant mig? Hehe, nä det blev bättre, promise!
I helgen nämnde jag att jag borde lägga in några vilodagar då jag kände mig lite trött men så känner jag inte alls längre! Räckte gott med att halvera dosen under helgen bara. Ja, man kan ju ändra sig som han säger i Felix reklamen. Igår körde jag ett riktigt härligt Biceps-pass och ikväll körde jag rygg. Normalt sett bruka jag undvika att köra dessa muskelgrupper efter varann men även här kan jag ju ändra mig emellanåt. Oj, vad flexibel jag är!

Jag känner mig lite svullen och pluffsig förnärvarande. Är det ett önsketänkande att det bara är psykologiskt för jag hetsade nötter i söndags så jag var bra uppblåst redan under träningen och att jag slarvat med min konditionsträning?
Hmmm, ska hem till Valborg och jag hoppas att känslan då är förändrad och att vågen inte visar några skrämmande siffror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar