torsdag 9 april 2009

Önskar alla en Glad Påsk!

Ha det så underbart nu i Påsk alla och jag hoppa solen skiner på er samtliga och att ni får vara långlediga. Jag åker hem till Kalmar imorgon och det ska bli så skönt samtidigt som det är med lite oro i kroppen då det alltid är svårt att hålla en bra kost när man inte är hemma. En dag ska jag iallfall frossa i nötter, choklad och glass! Tack och lov har jag gymmet där uppe som är öppet dygnet runt så jag slipper anpassa mig efter öppetider vilket är riktigt skönt. En plan var att redan åka idag men jag blev så slut efter mitt Biceps-pass idag så jag kände att jag bara ville chilla resten av kvällen och koppla av lite. Övningar som hantlar, sittande på något lutande bänk och utför övningen med båda hantlar samtidigt, bicepscurl med hantel, z-stång smalt grepp, enarms i c.c med vinkel som man "hälsar", och avslutade med bamsen. Körde mellan 3-4 set på varje och värmde upp med 1km löpning och varvade ner med 1km löpning.
Läcker bild du gjort Roger men nästa gång får du göra henne blond =) gå gärna in och kika på hans mästerverk, http://www.artdeluxe.se/


2 kommentarer:

  1. Mmmm ingenting som slår ett härigt rejält biceps-pass!! Ska helst va så man inte får av sig tröjan el att man får "kramp-känning" när man försöker tvätta håret!! =)

    SvaraRadera