måndag 6 april 2009

Jag tar lite hjälp

för att komma i sommarformen för det är inte alls lika enkelt som det var första gången jag gav mig in i min kroppsliga utveckling. Borde vara tvärtom kan tyckas, det borde gå lättare för var gång men jag har mina fallgropar som jag hela tiden faller igenom vilket stör mig. Riktigt mycket! Därför har jag tagit lite hjälp med kcal-intaget för kommande 8 veckor. Inte helt smart att börja i påskveckan men jag ligger efter i fas så det är likabra att testa pronto. Fast jag överdriver lite, mycket sitter i huvudet och bara för jag har varit i Sthlm tror jag att jag gått upp lite och det behöver faktiskt inte vara så, återstår att se till Påsk. Iallfall, det innebär att jag idag och imorgon kommer ligga på ett väldigt lågt energi-intag och ju längre veckan går öka energi-intaget något och därefter börjar jag på lågt igen i två dagar osv. Mina först två veckor ser ut så. Idag har min kost-dag sett ut som följer och morgondagen kommer se ungefär likadant ut. Mer än så här fanns det inte utrymme för.
Mål 1: Två skivor bröd med keso blandat med protein.
Mål 2: Keso, blåbär, protein
Mål 3: Broccoli och veg.spett
Mål 4: proteindrink
Mål 5: Veg.spett, grönsaker, bönor
Mål 6: Blåbär, keso, vanlijprotein

Här väger jag upp björnbär till morgondagens mellanmål!

4 kommentarer:

  1. Oj oj det var tur att det var du och inte jag som skulle ha det där... Då hade Pettersson fått gå hungrig!! ;-) (Ser inte otäckt ut, men lite lite..)

    Men jag håller tummarna för dig o dina mål! Keep up the good work Fröken..!!

    SvaraRadera
  2. T: Tack för dina ord att du tror på mig!

    SvaraRadera
  3. Känns väldigt drastiskt det där. Skynda långsamt Madde, inte crasha! Var rädd om dina mukler

    /Richard

    SvaraRadera
  4. Richard: Jag testar kcal-intaget fr senaste nr av Body, men imorgon får jag höja med 200 kcal, fest =)

    SvaraRadera