lördag 18 april 2009

Fina Lördag!

Efter en orolig natt var det skönt att få gå upp och möta solen. Vaknade inatt med hög puls och det känns som jag bara halvsovit under natten. Kan kanske beror på alla sociala kaffekoppar igår kväll som satte fnatt i kroppen? Jag hade iallafall en härlig solig morgonrunda som jag drygade ut med hela tio minuter idag. Mumsade i mig goda keso och äggmackor till frukost! Vad vore jag utan denna underbara produkt. Undra vad jag hade ätit då? Keso är verkligen perfekt till allt!
Nästa projekt var ett benpass och jag kände inte alls för att träna ben idag. Inte träna riktigt överhuvudtaget om jag ska vara ärlig, vilket jag ska. Tog därför beslut om att idag blir det inga dubbla pass som jag oftast prioriterar under helgerna utan passar på att njuta av solen och tränar ett pass om dagen denna helgen. Passet gick väl hyfsat men fick inte den där riktiga kontakten som jag eftersöker. Körde två olika övningar knäböj, två pressövningar med olika fotplaceringar och två maskiner. Eventellt kommer jag lägga in två vilodagar från styrketräningen nu i början på veckan för det känns som det är på sin plats förnärvarande.
Jag har haft en underbar dag ute i solen tillsammans med min goa skånetjej (vi som kommer utefrån håller ihop!) på ett fik och haft det så härligt! Solen hade jag dock från sidan så jag hoppas av allt i världen att jag nu inte blivit solbränd på bara ena sidan, så klart jag försökte vrida mig ibland men det glöms bort emellanåt =D. Dessutom vill man ju gärna titta på den man pratar med, hehe!
Oss två på stan utan shopping gick går inte så min investering för dagen var denna sportiga väska som jag är så nöjd över!

6 kommentarer:

  1. Solbränd på ena sidan, haha, jag ser det framför mig! :) Väskan ser riktig snygg ut! Ska du vara nöjd med.

    SvaraRadera
  2. Eva: Tackar! Den ska jag stolt visa upp när jag kommer hem till valborg =D

    SvaraRadera
  3. Du är en riktig adidas-tjej du!
    De slår inte Nike i skor, älskar Air Jordan-serien!! =)

    mvh

    Richard

    SvaraRadera
  4. Richard: Tycker du det? =D Tro det eller ej men jag har någa Nike skor också fast adidas är adidas hehe

    SvaraRadera
  5. Inga är väl coolare än de här?
    http://sneakernews.com/wp-content/uploads/2008/04/air-jordan-xx3-red-white-01.jpg :-)

    mvh

    Richard

    SvaraRadera
  6. Richard: najs, de skulle klä dig som "foten i skon" =) visst är det skoj med träningsprylar!

    SvaraRadera