måndag 27 april 2009

Bonuspass!

Igår körde jag ett riktigt gott biceps-pass. Jag fick verkligen "krama" ur det sista för jag tränade med en kompis och det underlättar när man kör exempelvis stång att jag får lite hjälp upp på de sista repsen. Se här så mina biceps växt! =) hehe nä det är en kompis som lekt lite med en bilden.....ja jag får väl erkänna det...heheMorgonenspass var ben och trots två löppass i helgen kände jag mig pigg i benen och fick ut det jag skulle. Under förmiddagen blev jag lite slö så min lunchrunda kom väl till pass så var jag pigg och alert resten av dagen igen. Jag hade tänkt vara "ledig" ikväll men så kände jag verkligen för att köra ett bröstpass. Satte på lite bra musik när jag kom hem ifrån jobbet så jag blev så pigg och laddad. Är lite trött på att bara gå också så jag gick ner till gymmet och träffade massa folk där det nästan var överbefolkat. Många som ska trimma formen nu till sommaren =) Ett bra bröstpass så det känns underbart bra förnärvarande. Nu ska bara sladdret släppa också så jag blir lite hård. Men det dröjer många veckor säkert så jag måsta ha tålamod och inte falla in i något nötter-träsk för då går det inte att stoppa mig och så är man inne på beach 2010 istället...=/
Allt känns super som sagt, Känner mig pigg och utvilad dock har jag sprungit på toa maximalt idag och känt mig riktigt törstig. Trots att jag inte druckit något kaffe idag eller extremt mycket vatten varken idag eller igår. Jag vet inte vad som händer riktigt. I like life iallfall!

3 kommentarer:

  1. Hej där..

    Tittar in för o kommentera lite ;)
    Vilket fantastiskt jobb du gör med din kropp, det e bara en sån kropp man önskar sig. Själv sliter man med sitt, visst med resultat..men inte med den karaktären som du har el m det fasta resultat i kroppen men det kommer kanske..*haha*.
    Gymmet 2 ggr om dagen osv hur orkar du*ler*. Vet juh andra gymfreak, men jag e inte den typen, tyvärr.
    Men vem vet kanske man blir det en dag.

    You Go Girl, keep it up!!
    ~M~

    SvaraRadera
  2. faan va häftigt..du ser grymme ut juh??ak nman få se en sidechest oxå?slå en krabba med....hihi.kul,tess

    SvaraRadera
  3. ~M~: Välkommen hit =D Tack för dina värmande ord men du har gjort en mycket större prestatione än jag! Jag är inte ens i närheten mot vad du åstadkommit, och kom ihåg, det är Du och ingen annan som ska ta åt sig äran =) Allt har du gjort på egen hand, you rock!

    Bamse: Hehe, jag börjar komma upp i Bamse-klass nu eller hur, fniss! =)Du känner dig lite hotat va`? "asgarv

    SvaraRadera