onsdag 8 april 2009

Gymvett!!!

Mycket folk på gymmet ikväll men för det ska väl ändå finnas gymvett i oss alla som tränar?? Tydligen inte! Jag blir sällan sur och säger till andra men efter tredje gången rann bägaren över!
Jag stod och körde en axelövning i en av c.c när en äldre gubbe (jo idag får jag använda ordet gubbe!) gick in i mig TRE gånger när jag utförde min övning! Hallå respekt för sin omgivning! Som pricken över i:et brukar han vara där så han borde dessutom veta hur man uppför sig på ett gym. Efter tredje gången sa jag till honom att nu är det tredje gången du går in i mig när jag utför min övning. Han bara ler, vilket inte gjorde mig direkt gladare....det är så trångt här så jag har ingen plats säger han. Då får man vänta tills de andra utfört sitt set, när inte utrymme finns att gå förbi svarar jag. Jag menar konstigare än så är det ju inte. Vanligt folkvett!
Nä, då kommer jag ner i tempo säger han då. OMG! Hur kan man säga så?? Jag svarar spydigt ska jag erkänna att han faktiskt kan skada andra som utför sina övningar som inte är beredda att någon går in i en.
Jag skiter fullständigt i att han tyckte att jag var sur för han var givetvis tvungen att påpeka för andra att ingen skulle gå förbi mig. Vilken looser!

7 kommentarer:

  1. hehehe,sa det förrut.säger det igen.PONDUS madde.glo på dom som du glor på mig efter ett pass

    SvaraRadera
  2. Bamse: du vet jag äger =)jag är ju sessan!

    SvaraRadera
  3. Så så så lugnt o fint nu! ;-) Huga för Anderssonskans humör!!

    Stackars Gubbe, tur att inte blickar kan döda.. he he

    SvaraRadera
  4. T: låter som fler har problem med hur man uppför sig? =)

    SvaraRadera
  5. Skulle jag?? Men så säger man väl inte, det var inte snällt! ;-)

    SvaraRadera
  6. ahh,det finns nog ingen som kan reta upp dig som jag??heheh.ständiga komentaren va.-DITT AS...hahaha.

    SvaraRadera
  7. T: Nä förlåt mig =D
    Bamse: Hehe, när det är du bra på #mitt as#, hehe, men jag vet inte om pondus är att gå runt med en stegräknare..skärpning på dig!!!asgarv

    SvaraRadera