söndag 12 april 2009

Bio-dag!

Inget direkt solsken jag vaknade till imorse.....riktigt bioväder tänkte så jag har sett två filmer idag! Däremot visade det sig att även solen kan vara lite trött ibland så underdagen var solen "pigg och glad" igen och värmde med oss med sina strålar.
På dagen tog jag med syrrans barn som precis fyllt fyra och vi var och såg Pettson och Findus. Det var första gången hon var på bio och hon var så söt och skötte sig så bra! Hon tyckte det var jätteroligt och vill gå imorgon igen =) Nu har jag fått en ny biovän att gå på barnfilmer med!! Hon var så söt där hon satt i det stora sätet med sin lilla kropp och åt tablettask och klubba och tittade spänt på den stora filmduken och så tittade hon på mig emellanåt och låg =)
På förmiddagen körde jag ett bra Triceps-pass. Jag trodde jag skulle hinna med att träna mycket under denna Påsk men jag har inte alls tränat så pass mycket som jag tänkt. Jag har endast gymmat och gått promender men mina löppass har uteblivivit....de har dock ersatts av sociala umgängen istället. När jag är tillbaka i Kronan igen ska jag komma in i löpträningen igen på morgonen. Vilar upp mina knän och leder nu i en vecka istället, den ursäkten är fin att köra med. Det åtekommer vissa perioder, hehe.

På kvällen var det bio igen och kollade på Män som hatar kvinnor och den var riktigt bra! Blev så glad att jag hade en i min omgivning som inte heller sett den än. I början av filmen var jag så förbannad över vissa scener att hade det fortsatt så hade jag inte klarat av att se filmen. Mycket bra svensk film med bra skådisar vilket är viktigt.
Som avslutning av detta inlägg vill jag gratulera Jimmy Ohlsson som tog silver i BB-klassen i Varberg nu i helgen, endast ett poäng ifrån världsmästaren! Bra jobbat mannen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar