fredag 17 april 2009

Idag Hissar och Dizzar jag!!!

Hmmm, vilket ska jag börja med....?

Jag börjar med att DIZZA!! Dizza HS Städservice!! Anlita dem inte! Jag har i ett års tid ganska exakt haft dem som städhjälp och det kändes bra till en början men sen blev det mer och mer "slarv". Nu sitter jag här en fredagkväll och är skitsur när jag ser ut, eller knappt ser ut ska jag väl säga, pga smutsiga fönster som städerskan bla skulle fixa! Hon skyllde på att hon inte såg lappen som jag sa låg på köksbordet, som den Alltid gör..! Visst den hade hamnat lite under duken men städar man borde man väl ändå se den?? Har jag på lappen skrivit tex "hela badrummet" innbär det, iallafall för mig, att man menar hela, öven att handduksvärmare ska avtorkas, spegel osv. Ska diskbänken rengöras innbär det att kranen igår i det anser jag. Hur detaljerad ska man behöva vara? Smågrejor som jag gått och retat mig ett helt år och nu får det alltså vara nog. Givetvis har jag sagt till om detta, tro inget annat =) men vad hjälper det?! Så DIZZA HS Städservice för de kan inte utföra korrekt städning för privatbostäder! Nu får jag lägga tid på att hitta mig en annan städere och som jag litar på. Jag är hemma så lite så den stunden jag är hemma tänker jag absolut inte lägga på att städa!!
Jag vill Hissa alla fina och snälla männsikor! Just du kanske känner dig träffad? =D
Ja, le och ta åt dig! Jag är jätteglad att just du läser min blogg och följer mig! Jag hissar alla er som låter mig få leva mitt liv utan att ständigt blir ifrågasatt utan låta mig få "vara" vilket är så himla skönt. Det är ni som är mina verkliga vänner! Det tar på krafterna att hela tiden behvöva försvara sin träning och kost!
Idag bestämde jag mig för att rocka loss på Madonna i augusti! Tänkte att hon och jag skulle jämföra biceps =) Ska bli riktigt skoj, att gå på konserten alltså! Vilken tur jag hade att det fanns en biljett över och att jag blev tillfrågad =D
Vad har jag tränat idag då för det har jag så klart gjort. Morgonens pass var axlar och eftermiddagens pass triceps. Morgonens pass var mycket bättre än eftermiddagens pass. Kände att jag inte hade rätta stinget riktigt. Haft det lite stressigt på jobbet idag så det tog nog mycket av min energi. Dock fick jag väldigt bra kontakt med triccarna!

7 kommentarer:

  1. Jag kan ta över städjobbet, hihi!
    Hoppas du får en bra lördag.

    mvh

    Richard

    SvaraRadera
  2. Richard: Åh hemskt gärna, jag ber pappa grilla dubbla mängder kött och kyckling, som vi kan smaska på i mitt skinande hem! =D

    SvaraRadera
  3. andas in,madde!!!andas uuut.hehehe,du får väl städa som alla andra....hehehe.kan riktigt se dig nu.läser det jag skrivit o ansiktet blir rödare...hihi

    SvaraRadera
  4. Bamse: Hur ofta städar du? =D höhöhö

    SvaraRadera
  5. Jag vill oxå dizza... Spån som drar igång sitt billarm mitt utanför mitt sovrum klockan halv två.. Så jag sitter o kolla fröken Anderssons blogg nu i stället mitt i natten!

    Jag får hålla med tidigare talare... välkommen till oss dödliga o vår värld! Där man får gå med snabeldraken själv! ha ha ha ha

    SvaraRadera
  6. Jag skojade inte för fem öre, haha! Bara langa en nyckel, städartiklar och en lista på vad som skall göras. I'm your guy (enormt fattig).

    Hoppas solen skiner på dig!

    mvh

    Richard :-)

    SvaraRadera
  7. Tobbe: Åh det är så irriterande när nattsömen blir störd!! Lider med dig.

    Richard: du får nyckeln idag =D Men du, du är rik på muskler, hehe

    SvaraRadera