söndag 26 april 2009

Cardio-kit

Jag blir helt galen lycklig av detta underbara sommarväder! Gårdagen var helt gudomlig och jag bara njöt hela dagen och det ska jag göra även idag och jag har samma aktiviteter på min dag idag. Inte ett moln på himlen! Så klart påbörjades dagen men en promenad tidig morgon och då har jag alltid följande:Tidtagarklocka, mobiltfn om något skulle inträffa, när fickor saknas använder jag mig av den rosa som är som ett svettband med en ficka i att ha min nyckel i och MP3-spelaren. MP3an har jag varit utan på morgonen nu ett tag men i löpspåret måste jag ha musik annars blir jag för "slö".
Efter frukost och lite lugn ville jag ut i naturen igen så då blev det en löparrunda som var galet go! Drygt 50 min njöt jag och det kändes bra i nya skor och ansiktet var varmt som ett eldklot när jag var hemma igen. Det är en sån go känsla att pressa kroppen! Chillandes i solen på innegården tills rastlösheten kom tillbaka och jag och en kompis skulle gå lite och jag fota men så råkade vi hamna på en uteservering inne i stan i solen istället =) Så mycket fotande blev det inte men det var en go dag! Stan blev det tills jag skulle hem och äta torsk innan min träning som bestod av triceps och därefter var det bort till en kompis och göra repris från förra lördagen, en gigantiskt god räkmacka! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar