tisdag 14 april 2009

Goa pass med all energi!

Ja annat kan man ju inte säga utan att man tränar sjukt bra med mycket energi kroppen. Efter har frossat i Påskens härligheter hade jag ett underbart benpass igår och ett grymt Biceps-pass idag. Inte annat än jag faktiskt funderat över om jag verkligen ska justera så mycket i kosten egentligen, bättre att bara öka på konditionen istället för att göra både och. Hmm, dock kommer jag inte få de markeringar jag eftersträvar på vissa ställen men jag får fundera lite vad jag tycker allt är värt. Det kanske funkar ändå bara det tar lite längre tid? Who knows?

Det har varit svårt att bryta Påsken känner jag. Jag har dessvärre gått och nallat nötter här hemma ikväll också vilket Inte var planerat däremot var det gott....För övrigt är jag riktigt nöjd med mina prestationer i gymmet och jag får fram markeringar men så är det muskelaturen på magen. Den jag så gärna vill komma åt men då finns det bara ett sätt och är priset värt att betala? Hur som helst ska jag ge mig in i leken för jag tycker det är så vansinnigt roligt att utmana sig själv! I try it, så får jag se hur långt jag kan gå!
Jag har ett annat beslut att fatta också. Hmm, jag har några vänner som ska åka upp och kolla på Madonna i sommar på Ullevi och det finns en biljett över...for me, om jag vill! Det är klart jag vill det va? Jag menar hone är en av de största stjärnorna genom tiderna, oavsett om man tycker om henne eller inte så är hon faktistkt det. Det måste alla erkänna. Klart jag ska se en världsstjärna som henne? Ståplats är det.....hmmm...jag tills torsdag på mig att fundera....

-

5 kommentarer:

  1. Klart du ska ta chansen till o se en sådan världs-stjärna! Det är en upplevelse o se, o sen ett fullsatt Ullevi.. Jag har ju vart på ett par stycken där uppe.. ;-)

    Ang dina "rut-problem", jag tycker du ska göra det som känns bäst för dig! Vilket DU trivs bäst i vara o må?
    Vill du unna dig / gotta lite mer, gör då det! Du har en sådan grym form ändå!
    Vill du köra på "rut-projektet" o testa / utmana dig själv, så go for it...

    SvaraRadera
  2. Bara tvungen o kommentera, kosta vad det vill =)
    Jag älskar Madonna, så såklart att du ska dit om du har chansen!!!!
    Senast hon va här va -91, å det va så häftigt!!
    En verklig upplevelse!!
    Go 4 it!!

    SvaraRadera
  3. Tobbe: Ja det lutar mer åt Ullevi =) tack för fina ord =)

    Anonym: Klar jag ska dit oc rocka?!=)

    SvaraRadera
  4. *PUH* , jag tänkte väl det...*S*

    SvaraRadera