söndag 28 februari 2010

Nu är det nära!!

Befinner mig nu påett av hotellen på Arlanda, Arlandia och imorgon är det väckning redan vid klockan 4! Blev ändrade planer då mamma och pappa tyckte att jag måste sova och vara utvilad. Speciellt när jag inte sov speciellt mycket igår natt heller. Med facit i hand är det faktiskt riktigt skönt att vara på ett hotell nu istället.
Känns verkligen overkligt, jag har nog inte förstått hur länge jag kommer vara borta eller hur mina kommande månader ser ut. Jag fick en härlig, fin och lite vild avslutning igår! Dagarna har gått så himla fort nu på slutet. För att göra min packning så smidig jag kunde har jag varit och köpt en mindre dator, en på 10 tum, en rosa "ler. Helt perfekt att ha med sig på resande fot och väger endast 1,2kg! Idag har jag suttit och installerat lite och nu har också fått igång den externa DVD:n också då det inte var så enkelt som att bara plugga in kolla på DVD som jag trott men nu funkar det och jag ska kolla på lite film och musik på planet. Nu har jag fått packa om....tur i oturen öppnade jag båda väskorna och upptäckte då att det doftade tonfisk lite väl mycket tyckte jag......trots att jag lagt dem i en påse så hade det också läckt och en av brukarna hade öppnats sig, hur nu detta gått till. Himla bra jag packar kläder i påsar ingen fara så sett, men lite tråkigt extra jobb och tonfisk är ju inte heller den godaste doften, men vilken tur inte det runnit på kläderna.
Ska bli en spännande första vecka innan rutiner faller på plats!

3 kommentarer:

  1. men det va juh en söt liten dator du köpte =).
    men det där med tonfisken...*uurrk*, DET låter juh mindre skoj...

    Ha det nu underbrt o gör vad det e menat att du ska göra. Njjuuuut av varje sekund.
    Vi tänker på dig..

    kramen o klappen
    Millan o "spännstjärten"

    SvaraRadera
  2. Så häftigt!! All lycka till dig!

    SvaraRadera
  3. Millan: Nu är jag på plats och vi ör en stor underbar familj! Så loooovley!! kramis
    Rosita: Tack!! ska bli superskoj! Börjar nu i tre månader så får vi se vart det bär sen =)

    SvaraRadera