söndag 7 februari 2010

Träning 25 - 31 januari

Tråkigt inlägg för er hur jag tränat, men jag behöver dokumentera ner det för egen del.
Men shit vad veckorna ramlar iväg...det skrämmer mig faktiskt att tiden går så fort.
Början av veckan var grymt jobbig. Kom ju hem från underbar semester och bara ville tillbaka. Tog mig sen i kragen och fick ordning på veckan. Tyvärr ingen högintensivitet då min baksida strular så jag får gå så mycket jag kan istället.

Måndag:
40 min morgonjogg - flyget hem till Sverige
Tisdag:
45 min snöpromenad - sur och vresig minns jag "ler Kände inte för träning så den uteblev
Onsdag:
72 min morgonprom
45 min prom på bandet
Rygg+22 min gång Påbörjade långreps, men 12:or får faktiskt räcka!
Torsdag:
72 min morgonprom
60 min prom bandet
Axlar/Triceps+22 min bandet
Fredag:
80 min morgonprom
Ben+22 min
Promenad
Lördag:
66 min morgonprom
Bröst+35 min prom ute
Promenad
Söndag:
80 min morgonprom
Rygg+35 min prom ute

2 kommentarer:

  1. Du e duktig Maddis...
    Önskar jag hade din jävlaranamma...
    E så tråkigt o gå på löpbandet..jag går juh in till stan istället fram o tebax om vardagarna!
    E själv snart nere på mitt "målsnöre" igen...
    Gick juh upp 5 nu när jag kom upp.
    Sen e det "bara 5 kg" till som ska bort, SEN kan man nog va nöjd...EL nått!!!!!*hahahaha*

    Cs kanske ikväll på F&S el du e kanske inte hemma än...
    Men vi cs när vi cs

    *kram kram*
    Millan

    SvaraRadera
  2. Millan: Gillar heller inte gå på löpbandet men ibland lyckas man tajma bra med tv:n och då är det lättare. Då mitt knä är labilt så är det säkrare att gå på bandet än ute då underlaget är så ojämt. Du har presterat fina resultat alla redan vännen! kramen

    SvaraRadera