söndag 21 februari 2010

Rolig afton som jag vill tramsa med mig av!

Igår kväll var jag och syrran och hennes kille på AfterDark. Det var riktigt underhållande och mycket mycket skratt. Över förväntan! Jag har inte haft någon speciell uppfattning om gänget innan men nu har de verkligen fått mig att skratta! Jag har inte varit så insatt i deras shower utan bara vetat de är klär sig i kvinnokläder i stort sett. Jag måste ju säga att Krister Lindarw har mer kvinnliga slanka smala ben än vad en annan har, haha.
De gjorde parodier av mestadels svenska artister och så har de gjort om texterna som emellanåt bara får en att skratta så tårarna kommer. Här kommer ett nummer som de framförde igår:
Det var lite dåligt utbud tycker jag på youtube...hmm...eller jag som söker för dåligt kanske :)Vila från träningen igår då jag hade lite annat att stå i och träffa kompisar så klart när jag är här hemma i Kalmar. Fast så klart blev det en hel del plumsande i all snö, hade behövt mina halkskydd men som vanligt har man inte sakerna på plats när man behöver dem.



Hittade ett medley som var kul:


Det roligaste numret finner jag tyvärr inte men jag hoppas jag får er lite att le i detta trista snöväder!

4 kommentarer:

  1. Borde inte rubriken vart "Som jag vill transa med mig av!" i stället?!? hehehe ;-)

    Kl 06 håller vi tummarna o säger "klämm finnen!" =)

    SvaraRadera
  2. Tobbe: smålog själv när jag skrev och bara väntande på den kommentaren :)
    Ja hockey igen!! funderar även kolla på usa-canada innan och hoppa in i period 3, impad eller hur?!

    SvaraRadera
  3. Ja visst, självklart blir det USA - Canada innan, kan jag ju inte missa!
    Haha ja lovar du o gå in där i 3é så lovar jag o bli "Hellner/Olsson-imponerad" utav dig! ;-)

    Kommer o bli en "fin" dag på jobbet i morn..med all den sömnen man får i natt....

    SvaraRadera
  4. Tobbe: Ja men är det OS så är det får arbetsgivaren ta hänsyn till! Maila mig när du tror period tre börjar så jag ställer klockan rätt =)

    SvaraRadera