torsdag 11 februari 2010

Jag vill också....

så imorgon testar jag både mitt knä/baksidan med mer pulskrävande träning för nu är jag trött på att bara gå.....
Jag känner mig helt klart bättre så jag tror det vänder faktiskt så jag hoppas på att göra bra ifrån mig på badmintonplanen. Broccoli bästa medicinen -Always!
Jag har upptäckt att förkallt vatten i flaskan kan irritera halsen om den redan är lite känslig. Så ett tips för att undvika rethosta är att ha några grader varmare i sin flaska, det funkar för mig.
Ikväll har jag möblerat om lite här i min gigantiska etta "ler, jag gjorde en sådan radikal förändring att jag ställde soffan lite snett istället och det blev trevligare tycker jag som första intryck. En liten förändringar kan göra mycket! Variantion variation variation.

Hamnade i reprisen av Mästares Mästare, tror jag det heter, på svt igår och jag har aldrig sett det men blev positivt överraskad. Jag brydde mig inte så mycket om tävlingarna utan det intressanta var repotagen vid sin om som igår handlade om skridskoråkaren Tomas Gustavsson. När han berättade hur han tränade, hur han klarade motgångar, hur tankarna var innan loppen, glädjen över sina otroliga prestationer med tre OS guld bla. Genom att lyssna på en sån riktig idrottstjärna på hans erfarenheter, tips och hur han tänkte och agerade peppar en otroligt trots att det är helt skilda träningar vi utför. När jag får tid ska jag lyssna även på de andra deltagarna som bla är Tomas Brolin och Patrik Sjöberg.
Lite bilder från Playitas!

2 kommentarer:

  1. underbara bilder=) dit vill jag!!!

    SvaraRadera
  2. Lotta: Du får komma och besöka mig! "ler
    Kram skånedonnan! (antar det är du iaf då vi pratade reseor hihi)

    SvaraRadera