onsdag 24 februari 2010

Någon tände lampan!

Så underbart att någon tände lampan idag, iallfall i förmiddags och under dagen sken solen riktigt härligt. Men som ni vet när nytt ljus tänds så släcks ett annat, så även idag. Efter en tids "disco-light" i mitt badrum orkade inte mitt lysrör längre. Tur att jag har en lampa till för jag har verkligen inte tid att fixa med det innan jag åker. Lampan är dock mindre rolig för den gör att man ser väldigt blek och sliten ut i spegeln, såndär hemsk badrumsbelysning.
Nu är jag i full gång med att ladda ner musik till min mp3, lite ny rolig inspirerande musik. Jag älskar musik och det ger mig så mycket kraft och energi. Nästan damp =)
Dessutom lovade jag ha med mig musik när jag kom ner och löften håller jag alltid! Plockar ut det bästa materialet ifrån min senaste platta, Dance Nation 2. Många riktigt härliga party och träningslåtar!
Under tiden har jag gjort pannkakor som jag ska avnjuta då jag blir utan dem i några månader för jag har svårt att tänka mig jag kan få tag på psyliumfrön, pofibrer och fiberhusk =) Blir pannkaksfrukost till hockeyn med kesella, protte, banan, goji och några nötter på. Yammi!
Jag vill säga STORT TACK till SAMTLIGA som grattat och önskat mig lycka till mot mitt nya projekt. Det glädjer mig verkligen! Ni e bäst!

I övrigt försöker jag träffa så många jag kan nu på kvällarna för ett tillfälligt adjö och på lördag blir det utgång med champagne och jag lovar inga limits för mig den aftonen! Jag kan göra precis vad jag vill för jag lämnar ju ändå landet och när jag kommer tillbaka har alla glömt mina tokigheter =) Så bli inte förvånade om jag befinner mig dansandes på barborden =) Badmintonlir och ett tricepspass har dagens träning bestått av. Gympasset blev ganska mycket vila mellan seten men käkmusklerna ska ju också tränas, hehe!
Dessa flaskor har varit mina räddningar på mina flygresor! De är mycket smidigare att ha i väskan iställer för en stor shaker och dessutom är det godkänt att ha i handbagaget. Mina små proteinshake från ProteinFabriken fick man inte ha i handbagaget då det var färdig vätska och innehöll mer än en 1 dl så därför fyller jag dessa med protte och blandar ut med vatten ombord. Helt perfekt som ett extra proteintillskott till den lilla flygmaten!

2 kommentarer:

  1. Haha här har jag snart inte en lampa som fungerar... Men då behöver jag inte skrämma mig själv när jag kommer upp på morgonen... ;)

    Bästa protten har du där oxå ser jag!! :P

    Du skulle ha den nya smartshaken som har fack för pulver och grejer och inte är lika stor som dom "vanliga" shakerarna...

    SvaraRadera
  2. ZuzibuZ: Ja men det är väl härligt att det är Du som lyser upp lyan och inte en lampa "ler
    Finns inget bättre vaniljprotte eller hur?!
    Ja, jag vet vilken shake du menar, såg den på FF bla men det var ingen säljare som haffade mig annars hade jag säkerligen haft en =)

    SvaraRadera