tisdag 9 februari 2010

Extra vardagslyx...eller?

tyckte jag och polaren att vi skulle ha denna kväll så vi hyrde hela biosalongen till Mel Gibson senaste biofilm "Edge of Darkness". Vi var båda trötta på att höra allt prassel, och alla blandade dofter av popcorn och lökchips.
Visst är jag knasig emellanåt men riktigt så långt har det inte gått ...än..."ler
Helt strange men vi var ensamma på hela biosalongen på 220 platser! Jättelyxigt verkligen, men är det inte märkligt med en film som hade premiär i fredags? Jag ljuger ju inte om jag säger att vi hade lite beslutsångest vart vi skulle sitta "hehe
Filmen måste bara ses! Den var skitbra!!!!


Vad har jag hunnit med innan idag då? Jo förutom irrat runt till stan tre gånger (det man inte har i huvudet får man ha i benen) så har jag så klart gymmat! Förmiddagen Biceps och eftermiddagen Triceps.
När jag tränar dessa grupper försöker jag alltid välja övningar i olika vinklar så jag i varje pass får maximal variation och träning.
Nu säger jag snart godnatt och kryper ner i sängen för att zappa lite och hoppas på att få sova lite mer inatt. Känner mig helt OK på dagarna men det hade varit skönt att få en riktigt natt med sömn istället för att vakna och känna sig förkyld. Jag har maxat mitt intag med broccoli och blomkål idag och det brukar funka att hetsa i dessa goda grönsaker!

2 kommentarer:

  1. Hahahaha...ni e några galenpannor ;)
    Hur kanman nu komma på ngt sånt...*hihihi'*
    Jo endast Maddis kan väl göra det..
    Du e härlig tjejen !!!!

    //Millan

    SvaraRadera
  2. Millan: Allt för lite underhållande blogginlägg "ler. Så himla skönt att sträcka ut benen på ryggstödet framför, haha

    SvaraRadera