fredag 19 februari 2010

Ett tack till plogbilen!

Som väckte mig i natt lagom i hockeyn mellan Schweiz - Canada. jag kom lagom in i mitten av andra perioden och vilken match det var! Riktigt underhållande, och med förlängning och staffar. Hiller storspelade i målet för Schweiz, synd de inte fick med sig två poäng alltså.
Jag blev också akut hungrig, kändes som det var jag därute på isen och kämpade! Snabbt sprang jag ut till köket för att se vad mitt härliga kylskåp hade att erbjuda.
Jag buffade till och upp kuddarna i ryggen och la mig till rätta för att smaskade på grillad kyckling, sockerärtor och kolla på hockey mitt i natten. Är jag inte varje mans dröm "ler
OS är mysigt!
Hoppas på en underhållande match även ikväll då våra härliga Kronor ska äga isen!

5 kommentarer:

  1. Haha, vilken go bild!! :D

    SvaraRadera
  2. Måste du nämna grillad kyckling för jag är jue hur sugen som helst på det hehe... :P

    SvaraRadera
  3. Eva: Hehe, ja jag skäms lite över att den alltid får mig att skratta.....hmmm ;)
    Zuzibus: jag mös riktigt där i pyjamasen i sängen hehe o sen de krispiga sockerärterna till haha

    SvaraRadera
  4. Härligt att läsa att du sprang till kylskåpet för en gångs skull =) ;)

    Hoppas att din helg e lika härlig som min =P

    Kramen
    Millan
    psss...bloggen uppdaterad såklart!!!!

    SvaraRadera
  5. Millan: Hehe nä lugna steg har jag väl aldrig haft "ler
    Grattis till er båda med ringmärkningen! =D

    SvaraRadera