måndag 22 februari 2010

Känner mig som en

drugdealer ikväll när jag håller på att fördela olika pulver i genomskinliga portionspåsar. "ler
Lite lättare och smidigare att portionera än ta med burkarna så klart. Förberedelserna är full igång med andra ord. På måndag sätter jag mig på planet igen mot Playitas och FuerteVentura. En annorlunda OS-final i hockeyn blir det för min del också då jag kommer se den på Oleary´s på Arlanda! Lite skoj faktiskt och helt perfekt att fördriva mina timmar på Arlanda. Tror ni jag behöver boka bord? haha!
Ännu roligare när min polare säger att om Sverige tar guld är det bara in till Taxfreen och köpa skumpa och fira med! Tänk hela Arlanda blir värsta partystället! Vilken start på resan!
Morgondagens inlägg kommer jag lätta mitt hjärta med vad har jag har för tankar och vad jag har på gång härnäst.

4 kommentarer:

  1. Åh jaa, snart får du åka ner =) Lyx!! Längtar verkligen efter sol och värme nu.. -35 är ju lite i kallaste laget, haha. ;P

    SvaraRadera
  2. Ebba: Nä men Gud, -35 åh shit!!! Det är blir 60 graders skillnad när du kommer ner då! haha

    SvaraRadera
  3. Synd att dom inte tog sig till final... :(
    Men härlig final för dig att få göra det du tycker om på den platsen som du tycker så mycket om... Vad kul!! :)

    Du kommer väl hem lagomt till P!nk?! ;)

    SvaraRadera
  4. ZuZiBuZ: :( trist match imorse...trodde de var på G när de gjorde 2-2.....
    Ja det ska bli en jätterolig erfarenhet och man ska alltid ta vara på alla tillfällen som ges eller hur?!
    Hehe, självklart kommer jag till P!nk! Annars hade jag tagit ledig för hennes show missar jag aldrig =) Ska du gå?
    Jag ska på Spanska Flugan med robert gustavsson bla dagen efter i Kalmar....mamma undrade om jag skulle strunta i P!nk om det blev stressigt för mig, gissa vilken blick hon fick "asgarv =)hallå eller...!!

    SvaraRadera