onsdag 10 februari 2010

Upp och ner, ner och upp

Jag behöver nu strukturera mig lite! Det känns som jag inte har någon reda alls. Vilket gör att jag pendlar endel....blä not like....
Fortfarande besväras av baksidan men och andra sidan hade jag inte kunnat konditionsträna eå jag är lite förkyld fast styrketräningen funkar skitbra, så jag är sååå tacksam över det.
Men jag vill så gärna komma igång igen! Pressa kroppen så ansiktet blir varmt som ett eldklot, komma upp i puls och svettas ur lite "skit". Återigen, tålamod. Min stora svaghet....jag får trösta mig med att dagen kommer snart...
För att få lite mer reda har jag börjat med mina grötfrukostar. Dessa ingredienser använder jag men det som saknas på bilden är ett ägg och minimjölk som också ska tillsättas i gröten.
Medans det snönar där ute drömmer jag mig tillbaka hur jag en gång haft det och hur jag snart kommer få det igen "ler... Så trött på snön nu alltså,,,,ska bli skönt att få ligga i poolen och se ut över havet igen "ler

2 kommentarer:

  1. Sympatiserar du med mig och min envetna förkylning va... ;) Eller sprider jag virus omkring mig när jag klampar in här... :P

    SvaraRadera
  2. ZuZiBuz: Jag började faktist fundera över det sistnämnda där ett tag, haha
    Din stackare, lider verkligen med dig men det är ju ett perfekt tillfälle att köra lite extra med din omgivning, hihi, så passa på och dra lite nytta av din risighet! (lite fult jag vet, haha)

    SvaraRadera