tisdag 16 februari 2010

Bra saker ifrån IKEA




Smarta återslutningsbara påsar i två olika storlekar med en ruta där man kan skriva datum och vad som finns i påsen. Perfekta påsar att ha med sig på resande fot, tex att ha proteinpulver i!
Hela kaffebönor till ett bra pris och smakar gott! En storsäljare där även cafér köper sitt kaffe ifrån IKEA.
IKEA har också ekologisk krydda av timjan och persilja!
Jag byter skärbrädor ofta och perfekt att köpa två-packen och få två olika storlekar och välja olika färger. I frysdisken finns kycklingspett som är perfekta att ta till som snabbmat, däremot saknas näringsvärden.
Ett besök blir det till helgen då jag är på jakt efter en "Knagglig" kavel för att få bort slagg i benen.

2 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att dom där påsarna är billigare än dom som jag köpte i affären... Får bli en tur till IKEA framöver för jag vill oxå ha ny skärbräda... :)

    SvaraRadera
  2. Zuzibus: Tror du man kan packitera Brownies i dem och skicka på posten "haha
    Åh tänk om sådana påsar fanns =)

    SvaraRadera