fredag 12 februari 2010

Lycka, Lycka, Lycka, Lycka!

Vilken fredag! Nu hade jag verkligen behövt en pausknapp att frysa tiden.

Gick upp lite tidigare än normalt i morse för att hinna med min 70-minutare till promenad och en frukost så jag i lugn och ro kunde lägga all fokus vid klockan 9 när biljettsläppet till P!nk på Ullevi i sommar. Konserten i Globen i november var helt galet och nu ska jag få uppleva denna makalösa show igen! Fast ännu bättre, nu är det ståplats som gäller! Absolut bästa för maximal närvaro! Visakort, Firstcard, dubbla kortläsare ifall tekniken någonstans skulle fela vid internetbokningen, jag måste alltid att ha en plan B att ta till. Jag hade en hög vilopuls ska jag erkänna. Satt både vid dator och telefon, till varje pris skulle jag ha biljetter! Så jäkla skönt att få meddela polaren att hon nu kan förbereda sig till festen och att vi skumpa ska inta innan entré!!
Badmintonliret gick kanon idag, skönt, nu kan jag spela iallafall även att jag inte kunde maxa till 100% riktigt men det kändes helt OK i baksidan! Lycka nummer två så klart. Vi körde moduler och då kommer man verkligen upp i puls och då är badminton riktigt roligt. Med moduler menar jag att en får jobba i tage och slår varje boll till samma ställe och den andre varierar bollarna.

Bröstpasset ikväll var också lycka! Så himla synd jag inte kan lägga på vikt och köra tungt...för jag kör ju långreps nu, vill ju köra tungt, tungt! Men shit vad trött jag är nu alltså...med all rätt och jag är så nöjd med denna fredag.
Dagarna blir också färre till min träningsresa "ler




2 kommentarer:

  1. Aaah då får du spana in denna donnan för mig med... :)

    SvaraRadera
  2. ZuZiBuz: Ska du inte gå?! jag kan ev ha två biljtett över....råkade få dubbelt då vi kom fram samtidigt så hör av dig om det är av intresse!

    SvaraRadera