lördag 16 januari 2010

Träningsvecka 11 jan - 17 jan




Måndag:
73 min promenad
6 km löpning 12,2-12,5 samt 1 km nedvarvning 3% lutning 7,0
Vila från styrkan

Tisdag:
73 min promenad
3,5 km 13,0, x antal km 12,o kom emot nödknappen så allt nollställdes, ÅH
Rygg+baksida axel + 30 min promenad 7.0 med 3% lutning

Onsdag:
73 min promenad
26 min promenad 3% lutning 7,0 (bonus innan en instruktion)
Bröst + 22 min prom 7,0 med 3% lutning

Torsdag:
74 min promenad
41 min löpning Utomhus
Ben + 22 promenad samma

Fredag:
74 min promenad
38 min löpgning utomhus
Vila från styrkan

Lördag:
33 min morgonjogg
Axlar + 45 min prom på bandet som vanligt

Söndag:
36 min morgonjogg
38 min löpning utomhus shit vilken isvind mot kinderna!
Biceps/Triceps + 30 min promenad på 7,2

Summerar veckan som....KASS, jo faktiskt, kostmässigt iallafall. Under hela julveckorna när jag varit i Kalmar har jag nästan blivit förvånad av mig själv hur bra det har gått med intaget och sen kommer jag tillbaka till Karlskrona och jag faller som Berlinmuren. ÅH! Men imorgon åker jag tillbaka och hoppas på framgång igen. De två sista dagarna har känns riktigt jobbiga och har inte alls velat börja dagen med en promenad. Men jag vet hur mycket bättre jag mår efter jag varit ute så det är bara att ta mig i kragen och tänka på den känslan och den kick jag får efteråt.
Förändrade lite och för att få morgonen mer tidseffektiv så kortar jag rundan tidsmässigt och körde lätt "pensionärs-jogg" istället. Är så nöjd när jag kommer hem igen men ett helt annat humör och energi än det nedstämda trista "anti-humöret" som infann sig för en kort stund.
Dagens bilder ifrån FuerteVentura där jag kommer tillbringa min vecka!

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Var jue bara tvungen att kika tebax nyfiken som jag är... :) Här har jag jue massor av läsa ikapp mig på... Men först ge sig ut i busvädret till gymet... :P Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. ZuziBuz: Haha vad roligt det glädjer mig! Hoppas du blev nöjd med din träning, på återseende =)

    SvaraRadera