fredag 22 januari 2010

Älskar överraskningar!

Men vem gör inte det? För mig kan en överraskning vara jätteliten men som kan göra mig så enormt glad, som ikväll. Efter ett roligt och effektivt axelpass gick jag förbi stan och ICA Cityhallen för att kika och handla pålägg till morgonens goda frukost. När jag gick vid charken annonserade de om billig grillad kyckling och det såg så himla gott ut så strax ska jag äta min flygande Jacob från igår med lite extra tillskott av kyckling. Positiv överraskning liksom plus att de dessutom hade Pauluns brödmix på sin hylla som varit slut typ överallt så även där blev jag så himla glad. ICA Cityhallen - min glädje! Hmmm undra om jag ska kontakta deras marknadsavdelning för det lät ju riktigt bra, "ICA Cityhallen - Min glädje".

Ögongodis fick jag även redan på gymmet när jag gick på löpbandet och har perfekt kolla över chinsräcket och det är så himla vackert när grabbarna utför strikta fina chins. De ser så smidiga och eleganta ut. Det finns dock verkligen olika stilar. Endel försöker ta sig upp genom att se ut som en hängande sprattlande groda och inte alls arbetar med ryggen och utför övningen helt galet men så finns dem där exotiska, vackra utförandet som jag faktiskt tycker är väldigt sexigt alltså!
Såhär såg det ut på SM i december i Göteborg:

2 kommentarer:

  1. Åh har du oxå varit ute och fyndat lite ditten och datten... Nu blev jag jue sugen på grillad kyckling... Måste köpa det i kycklingbröst på mitt gamla jobb (Hemköp) någon dag för det är bara sååå gott! Hur kunde jag glömma det idag när jag tänkt på det innan... ;P Verkar att ha varit vilsen efter träningen jag... :D

    SvaraRadera
  2. ZuZibus: Måste köpa en till imorgon så får det bli sötpotatis till ju!! "ler

    SvaraRadera