lördag 2 januari 2010

Jag ger mig INTE!!

Brottas sedan en tid tillbaka med min kropp som absolut inte vill det jag vill. Den är så envis, men jag är värre! Jag kastar inte in någon handduk utan jag jag tänker fortsätta nöta löpband och fotsulor tills jag uppnår det jag vill!
Dagens träning förutom en längre morgonrunda än normalt, hamnade på 85 minuter till min förvåning, nötte jag löpbandet i 6 km på 12.0, eftermiddagspasset Biceps och försökte få med så olika vinklar jag kunde följt efter 3km drygt promenad på bandet 7,0 vilket blev 27 minuter. Nu har min frustration vänt till någon aggresiv attityd för jag ska F.N vinna och förr eller senare kommer det jag vill. Jag har härliga känslor i kroppen efter varje pass så det är bara att vara envis. Det är bara att fortsätta och inte titta för på vågen, måttband och "känna" efter utan bara fortsätta och ha Kul för det ska vara en utmaning också. Det ska inte gå lätt! Hade det varit enkelt att forma kroppen hade ju hela jordens befolkning varit vackra till det yttre och där är vi ju långt ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar