fredag 1 januari 2010

Day number One

Första dagen på det nya decenniet, och hur har jag tillbringat den?
Hehe, ja, efter en riktigt underhållande stor nyårsfest med mycket skratt, partydans och trevliga drycker och massa nya härliga människor har det idag varit i VILA ifrån både cardio och styrketräning - så klart! Jag festar "riktigt" endast några gånger per år men då ställer jag alltid till med lite galenskap =D

Hur bra jag än känner mig dagen efter en "vild kväll" (blir aldrig riktigt bakis) så planerar jag alltid in en vildag. Kroppen har fullt upp med att återhämta sig vilket inte gör det bättre att träna hårt och bryta ner den ytterliggare. Jag har bara varit ute och promenerat och njutit av det soliga kyliga vintervädret. Blev en långrunda på nästan två timmar. Till min stora förvåning hade mitt sällskap med sig både varm choklad och kanelbullar vilket avnjöts mot Kalmarsund med solens strålar på oss. Smakade riktigt fint!

Imorgon är det dags att köra på med träningen igen så imorgon är det både löpning och styrka som gäller. Känns motiverande och skönt! Jag vill bli stark och grym! 2010 är mitt år! Jag bör sätta mig ner och fundera lite på vad jag vill uppnå under detta år och hur jag ska agera för att uppnå resultaten. Rock on everybody!

5 kommentarer:

  1. Anonym: Tack och det samma till dig!

    SvaraRadera
  2. Låter som ett bra logginlägg här =)
    Önskar dej en god fortsättning på 2010, så hörs vi o cs vi snart

    Kram kram
    Millan

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker nyårspralin!!! :)

    SvaraRadera
  4. Millan: Hehe! Hoppas ni hade det lika festligt, kram och god fortsättning! ;)

    Eva: Haha ;) Skoj vi hade!! Alltid succé i den klänningen =D

    SvaraRadera